Welkom op ons reisblog!

7 januari 2013 - Liessel, Nederland

Welkom op ons reisblog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Australië. Kom geregeld kijken voor nieuwe posts en foto's/filmpjes. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! hier aan de rechterkant -->

1. Sam:
    7 januari 2013
    Hee Nick en Josine!

Heel veel plezier tijdens de reis waar jullie al zo lang naar uitkijken! Ik volg jullie, stikjaloers natuurlijk, vanuit ons kikkerlandje!

x Sam
  2. Nick:
    7 januari 2013
    Thnx Sam!

Komt helemaal goed hoor :-D wij nemen het mooie weer hopelijk mee terug voor jullie!

Ciao Nick
  3. Joyce:
    29 januari 2013
    Nou, ben benieuwd naar alle spannende verhalen!!

Gr. Joyce
  4. Pierre:
    4 februari 2013
    Eindelijk is het dan bijna zover. Veel plezier daar Down Under enne neem maar genoeg zonnebrandcrème mee!

Pierre

(p.s. je wil die Tacx toch niet in je koffer stoppen om mee te nemen hoop ik?? ;-) )
  5. Nick:
    4 februari 2013
    Zou de tacx in mn koffer passen, haha gaat niet lukken met de kilo's helaas ;D
  6. Kim:
    22 februari 2013
    Hoi Josine & Nick,

Morgen gaat het avontuur van jullie beginnen. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan. Ik heb me toegevoegd aan de mailling lijst.. dus ik zal wel op de hoogte blijven van jullie reis..

Tot over 6 weekjes ongeveer xx
  7. Patricia:
    22 februari 2013
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Heel veel plezier in Australië en ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan!
    Gr. Patricia
  8. Ellen:
    25 februari 2013
    Hey Josine en Nick,
    Zijn jullie veilig aangekomen? Hoe was de reis verlopen, vie het mee of tegen? Geen last van een jetlag?
    Geniet er lekker van samen.

X Ellen
  9. Nellie sneijers:
    26 februari 2013
    Hey Josine en Nick Leuk dat wij jullie kunnen volgen heel veel plezier samen geniet ervan

Nellie (van 'T Winkeltje Plus)
  10. Ton vissers:
    3 maart 2013
    eeee makker brengt unnu skippy mee is wel leuk voor jullie honden