Laatste dingen

18 december 2012 - Liessel, Nederland

Jaja, het is dan bijna zo ver!

Na in maart 2012 geboekt te hebben is het nu nog maar 67 nachtjes slapen voordat wij zullen vertrekken naar het zonnige, warme en plakkerige Australië. (De vooruitzichten zijn super.) De laatste dingetjes moeten nog geregeld worden zoals afwegen wat we mee willen nemen en hoe we dat allemaal mee gaan krijgen in 7 kilo handbagage en 23 kilo normale bagage p.p. En dat voor 6 weken!! Nick maakt zich vooral druk over hoe hij alles op de gevoelige plaat vast gaat leggen terwijl Josine er eindelijk aan uit welke schoenen ze mee gaat nemen. Hier heeft ze dan wel 3 maanden over gedaan.. pfoee.. gelukkig hebben we nog 2 maanden dus kan ze nog altijd wisselen van gedachten. Wat gaat dat nog geven.

Wij hopen regelmatig Wifi te hebben en anders maar vaak naar de Mac Donalds zodat we geregeld wat verhalen kunnen posten. We vinden het ook erg leuk om van jullie reacties te ontvangen!

Ciao, Nick en Josine

1. Serge Janssen:
    7 januari 2013
    Ha Nick en Josine,
    Eerlijk gezegd wist ik niet dat jullie een reis gingen maken naar Australië. Super! Ik kijk uit naar jullie verhalen en heb me aangemeld voor de mailing. Heel veel plezier daar en geniet ervan, enneuh; Nick, dit is je kans om de mooiste foto's te maken! Succes ermee:)
    Groetjes Serge
  2. Nick:
    7 januari 2013
    Dag Serge,

Weet wel zeker dat dit mijn kans is om mooie platen te schieten :-D! en daar ga ik dan ook gretig gebruik van maken! We houden je op de hoogte! Ciao Nick