Nick en Josine

Over ons

Wij zijn Nick en Josine

Over onze reis

Op 23 februari vliegen we vanaf Amsterdam Schiphol via Londen en Signapore naar Adelaide.De heen vlucht duurt 29 uur in totaal. Daarna hebben we besloten om 3 weken te vertoeven in luxe en te rijden in een huurauto van hotel naar hotel en daarna 3 weken kamperen in een 4x4 jeep met een tent op het dak. We vertrekken in Australië onze reis vanaf Adelaide en gaan onder andere naar:

- Kangaroo Island
- The great ocean road
- Melbourne
- Tasmanië
- Sydney
- Brisbane

Maar tussen die punten komen we uiteraard nog veel meer tegen wat we graag met jullie delen. Mogen er weinig berichten op deze site komen dan kan dat verschillende dingen betekenen:

A. we zijn vakantie aan het vieren
B. we kunnen geen wifi vinden
C. we hebben inmiddels een huis gekocht in Australië en zijn de wifi nog aan het aanleggen ;-P

Laat een berichtje achter, vinden we leuk!

veel leesplezier! see ya folks!

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.