15 maart Hobart - Melbourne

15 maart 2013 - Melbourne, Australië

Today we are leaving the beautiful island of Tasmania. Het was een mooi avontuur in onze Aussie reis. Het vliegtuig vertrok deze ochtend om half 7, dus opstaan om half vijf deze ochtend. Je moet iets overhebben voor een droomvakantie ;-D.

Ons plan was om Melbourne vandaag een tweede kans te geven. Omdat we zo vroeg arriveerde hadden we nog de hele dag de tijd. We zijn in de gratis toeristentram gestapt om een rondje Melbourne te doen. Onderweg zijn we uitgestapt om een kijkje te nemen in de haven, het house of parlement (wat ze helaas aan het verbouwen waren), een aantal parken en de kerk. We denken dat we de vorige keer in het verkeerde gedeelte van Melbourne hadden gezien want vandaag hebben we een leuke dag gehad. Het was vandaag ook ontiegelijk druk in Melbourne, dat komt omdat hier op dit moment de Formule 1 plaatsvindt. In ons hotel zijn alle kamers ook helemaal vol geboekt, en boven de receptie hangen de finishvlaggetjes al klaar.

Na de afgelopen weken in Australië voelen we ons inmiddels zo goed thuis dat we hadden besloten om een beetje in te burgeren door allebei een echte aussie hoed te kopen.

Morgen gaan we onze Jeep ophalen en dan gaan we zelf op avontuur uit. Een aantal bestemmingen die we waarschijnlijk aan doen zijn:

Philip Island
Wilsons Promontory National Park
Blue Mountains
Sydney
Fraser Island
En hopelijk het Great barrier reef

We verwachten vrij weinig te kunnen updaten omdat we nu geen hotels hebben, maar we zullen kijken wat we kunnen doen. Bedankt voor alle reacties, vinden we erg leuk om te lezen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Breg:
    15 maart 2013
    Staat jullie prima die ausi hoed
  2. Christ-jan van Ganzewinkel:
    15 maart 2013
    Wel even met die Jeep over het circuit hè; kans is groot dat je sneller bent dan Guido van de Garde...die heeft namelijk bij Jos Verstappen getraind.
  3. Lottelis:
    15 maart 2013
    Wat een avonturen!! Erg leuk om allemaal te lezen!! Geniet ervan en veel plezier x liselotte, Ben & Jip
  4. Nick:
    Haha, Thnx :-D
  5. Mirjam:
    Hey Nick en Josine,
    wat maken jullie veel mee!!! Wauw!! Geniet ervan, neem het goed in je op, want voor je het weet is alles weer gewoon!!(gewoon is ook goed, maar dit is bijzonder!) Groetjes
  6. Ingrid:
    15 maart 2013
    Zal me nu maar een beetje inhouden, kreeg de vorige keer een waarschuwing van de side dat ik teveel reageerde, haha, maar geweldig wat jullie allemaal beleven, hopelijk heb je genoeg opslagruimte voor de foto`s, groetjes en geniet er lekker van.
  7. Henny Dekkers:
    Hey Nick en Josine,
    Die reisverhalen van jullie kun je na je reis een heel boek mee vullen. Hardstikke leuk dat jullie ook aan ons denken onderweg als je fietsers ziet. Moet daar ook wel te doen zijn hadden we al gehoord en ook in Nieuw Zeeland. Maar we houden het voorlopig maar bij Europa nog. Dank je voor de felicitaties en kom als jullie terug zijn maar een dikke borrel drinken
  8. Kim:
    15 maart 2013
    Zo te horen vermaken jullie je prima daar.
    Die hoeden staan jullie goed..
    Ik had nog heel wat foto´s in te halen.. Wel echt super gaaf allemaal
    Genieten van de laatste weekjes

xx
  9. Ermie:
    16 maart 2013
    Zo even weer helemaal bijgelezen, wat hebben jullie al veel gezien. En wat een mooie foto's.
    Geniet maar volop van al dat moois.
    Groetjes Ermie
  10. Steef:
    16 maart 2013
    Mooie verhalen, leest zich lekker. Zit hier een beetje jaloers te wezen. Jullie hebben zo'n vakantie wel verdiend na dat harde werken altijd. Geniet ervan. Gr. Steef
  11. Joyce:
    18 maart 2013
    ha Nick en Josine,

weer ff (nou ja ff..) bijgelezen! wat klinkt het toch allemaal gaaf! geniet nog maar want voor je het weet is het voorbij!
    heel veel plezier nog!

groetjes Joyce en Rob

ps, pas op voor crocs! (nee niet die schoenen die jullie thuis ALLEMAAL hebben!) ;-)